Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında kullanmıştım, basit ve kolay idi. Ekstra addonlar ile güzelleştirebilirsin ama Ana renklerine ayarlarına müdahale edebiliyorsun. Ücretsiz kullanmak istersen vazgeçilmez diyebilirim.
Bir de yanlış hatirlamiyorsam her iyi özellik paraliydi ama inceleyeyim