Hocam burnu kanayan arkadaşıma da pozitif dediler

normal grip yerine artık pozitif diyorlar çok takmamaya çalış
Hocam valla oyun oynuyorlar resmen milletle ya, ilk herkesi evine kapatıp sokağa çıkma yasağı verdiler sonra da aşı olmayanlara yaptırım uyguladılar. Sonra da tüm yasakları kaldırıp aaa gripmiş dediler Bill Gates bile açıklama yaptı. Kim bilir onca insana ne aşıladılar basit bir grip için. Psr testlerinin, uzun süre maske kullanımının zaten zararı ayrı muamma. Aşı üreticilerinin ekibimizi tehlikeye atmak istemiyoruz bahanesiyle kendilerinin bile aşı olmaması bambaşka muamma. Yeni Dünya düzenine zorla geçirdiler resmen ve hala itimat edip arabada tek başına bile maske takan insanları görüyoruz maalesef. Bide daha 6,7. doz aşılar çıkmış insanlar gidip gerçekten oluyor şaka gibi. İşin ironik kısmı tüm ülkeyi aşıladılar ve sözde vakalar atıyor. Pozitif çıkanlar ise komple aşılı olanlar... 🤷