Radyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wowza ffmpeg ve ipvtl'de ses encode etmek için kullanılacak.

------------
Intel Xeon E3-1275v5

AMD Ryzen 7 1700X

Birde AMD işlemci debian 11'de sorun çıkartır mı?
Yeni işlemciler ses işlemede daha sağlıklı sonuç veriyorlar bence, tabi yeni nesil bir Xeon en iyisi olur ama gördüğüm bence Ryzen daha mantıklı olur.
Debian'ın sorun çıkartacağını düşünmüyorum.