Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende aynı durundayım. Cimer şikayerinin sonuçlanmasını bekliyorum halen. En kötü ihtimalle savcılık suç duyurusu yapıcam.




Yasa çıktı ama sadece yeni üyeleri kapsıyormuş. Eskiler başının çaresine baksın diyor.
Bunlara yeni üye olan da mı varmış? İlginç