Ben hem aşılıyım, hem de 2 kere C-Pozitif oldum. Vücut kırgınlığı, soğuk algınlığı ve şiddetli ET ağrısı (evet etlerim çok ağrıdı) oldu. Iburamin Cold içtim, fayda gördüm.
Boğaz ağrısını da Majezik Sprey ile durdurdum.
Aklınızda olsun.