constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne yaptın ya Kekik yağının 1 damlasını 1 su bardağına döksen bırak yutmayı ağzını bile çalkalayamazsın. O kadar acıdır. 3-4 damlası hele ki bir yudum suyla zehir gibi gelir ve boğazı tahriş eder.
Kekik yağı yerine soğuk sıkım 1 kapak kekik suyunu 1 su bardağı suya katıp içebilirsiniz. Aksuvital'in aromalı kekik suyu çok iyidir, diğerleri resmen su.
Reflünüz varsa kesinlikle kekikten uzak durun. Yağı, suyu, baharatı mideyi rahatsız eder.

Bu arada geçmiş olsun.
Haklısınız hocam, eklediğiniz için teşekkürler. Tadı berbat gerçekten ama çokta efektif. Ben bizim aileyi referans alarak yazmıştım😅 dedikleriniz doğru.

Hassas bir bireyseniz mideye rahatsızlıkta verebilir, hocamın dediği gibi.