Üff be konuyu görünce canım taze nohut çekti. Yeşil yeşil.
20-25 gün sonra almak isterseniz, iletişime geçebilirsiniz.
hocam sezon açılmasına tam 1 ay var mesaj bırakın gönderelim
20-25 gün sonra PM atın yardımcı olalım
20 25 gün sonra çıkıyor fındık şuan alsanız çotanak yersiniz sadece hocam
Daha 1 ay falan yazılmışta arkadaş yeşil fındık istiyor kurutulmuş fındık istemiyor.
Onu diyecektim ben de. Fotoğraftaki gibi, içi beyaz olan taze fındık istiyorum. Yeşil kısmıyla birlikte.