İyi de oldu beleş peynir sadece fare kapanında olur biz sokakta insanlara bu sistemlere girmeyin dediğimizde olur mu yav 10 tane şirketleri var google ile anlaşmaları var diyenler oldu hatta ve hatta salak insanlarımız binanceden para gönderdiği için bu patlar dediğimde nasıl patlıcak binancede var dedi .. Zerre üzülmüyorum cevremde XX.XXX ATANLAR dahi oldu geçmiş olsun balıkesirli tosuncuk vakası