Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam izninizle takip. Yanlış hatırlamıyorsam geçen galiba batıyorum diye konu açmış mıydınız?
evet doğru hatırlıyorsunuz şimdi toparlanma fikirlerimiz var inşallah faaliyete sokacağız 🙏🏼