minigaindev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğitimlere laf söylemek istemiyorum fakat en basitinden düz mantık değerlendirme yaptığımızda en barzo sözle "bir muz değerli, çok muz değersiz".
Aynı eğitimi 20 kişiye satarlarsa ve herkes "aşırı basit şekilde pasif gelir(!)" elde ederse herkes zengin mi veya iş patronu mu olacak?
Bu görüşlerim tamamen kişiseldir ve kimseyi yermek ya da incitmek amaçlı değildir.
Her şeyi geçtim, isteyen istediği eğitimi alabilir ama bu satıcılar açık arttırma kategorisi 17. kuralı ihlal etmekte.
MADDE 17
- Forumda aktif satışını yaptığınız ürünlerin açık artırmasını 7 günde bir yapabilirsiniz.