Küçük çaplı işler oluyor. Gerçekten çoğu çöp çıkıyor. Bir ara böyle bir eğitim almıştım. Kız fake hesap kasıp dayıları kandırıp hesap kasma işiydi. Böyle olduğunu başından anlasaydım iyiydi 😅
Az önce yazdım böyle bir konuya. Artık kendisinin yapıp yapmadığını da soruyorum. Ama genel itibariyle 200 - 300 - 500 liraya satılan eğitimler genel de çok bir vaad de bulunulmayan eğitimler. Yani, böyle de bir şey varmış eğitimleri.
Geçenler de bir eğitim açıldı. İşte eğitim odur. Sadece 3 kişinin eğitileceğini söylemişti ve gerçekten de 3 kişiyi bulunca da konuyu kilitledi. Eğitimin ücreti ise 20.000 TL idi ve birebir yüz yüze eğitimini yapacaktı. O arkadaşımızın vaadi de aylık minimum 8000 TL'ydi. Maalesef o eğitimi kaçırdım
Yani, zannediyorum ki dediğiniz eğitimleri alan kişilerin çoğu durumun farkında olarak alıyorlar ki bu tarz eğitimlerin sonunda da zaten " kazanç garantisi yoktur" da denilir ki önden bir uyarı olsun