Öncelikle kimsenin hizmetine lafım yok ama. Son zamanlarda bu tür konular çok açılmaya başladı düşüncelerinizi merak ettim.
"Pasif gelir elde etme" adı altında herkesin bildiği plati vb. sitelerden çalıntı hesap, dijital ürün tedariğini eğitimini verip r10da satabileceklerini söylüyorlar ve zibilyon tane açık arttırma konularıyla eğitimlerini pazarlıyorlar. Herhangi bir gelir garantisi vermedikleri için pek bir sıkıntı yok gibi görünüyor ama.
İşin komik kısmı ve bu konuyu açmamın neden olan şey ise bu eğitimi satan kişilerin bu dijital ürünleri sattıklarına dair ne bir konuları ne de bir ticaret puanları var ve siz bunları sattınız mı diye sorduğum zaman genelde aldığım yanıt " ben Instagram boş hesap gibi şeyler satıyorum zaten oluyor", çünkü r10da bildiğim kadarıyla bu tarz ürünlerin pek piyasası yok çünkü aklı başında olan birisi bu ürünlerin bu tarz sitelerden alınıp alınmadığını rahatlıkla anlayabilir. Bu tarz ürünleri r10da satıp eğitimini satan kişilere lafım yok onlar üstüne alınmasın.