GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz konulara hayatta yorum yapmam.
Konudaki arkadaşın köyü niyetli olduğunu düşünmüyorum Allah iyiliğini versin.
Ama daha çok gençsin. Sakin ol canım kardeşim.
Ya abi magandalık yapacak değilim elbette de onlarca insan uyuyor sokakta. Köy değil kasaba değil, şehirde sokak düğünü yapılır mı? 4 el de silah sıktılar, annem duymuş. Şimdi bunlar ucube değil de nedir?