Silifke otobüsüne gitmek için otogara veya eski otogara gitmeniz lazım ama bence en kolay yolu şu:
Tren istasyonundan çıktığınızda yolun karşısında eski bir bina göreceksiniz. İnsanları takip edin, o binanın arasından sahile doğru inecekler. Orada üzerinde 1'den 7'ye kadar numaralar olan mavi dolmuşlar kalkıyor. Üzerinde Platin yazan o dolmuşlardan birine binin. Pozcu Platin (Kozmetik ve bakım ürünleri satan bir mağaza) önünde inin. Oradan yoğunluğa bağlı olarak her 15 dakikada bir Silifke dolmuşları veya Meskop'lar geçiyor. Erdemli'de inebilirsiniz.
Hiçbiri mi olmadı, zamanımız uyarsa beni arayın ben götürürüm sizi.