Merhaba hocam Silifke otobüsü olur onunla gidebilirsin. Belediyenin de otobüsü vardı oda gidiyor ama çok dolu oluyor ve kendi durakları hariç bir yerde durmuyor. Fiyat konusunda bilgim yok şu an.