Merhaba, ulaşım ile alakalı bir sorum olacak. Mersin tren garından, Erdemli 'ye nasıl gidebilirim. Toplu taşıma aracı gidiyor mu ? Veya herhangi bir minübüs gidiyor mu? Gidiyorsa ücret bilginiz var mıdır?