ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 a verdiği değer ve bizlere verdiği değere bakarsak emin olun konuyu okuyup cevaplayacaktır bile.
Sen whmcs lisansı satmaya devam et hocam kafanı yorma