Ucube kelimesinde abartılacak bir beyis görmüyorum. Konu sahibini de haklı buluyorum. Düğün için bütçeleri yoksa sade nikah kıyılır. Kendi adıma konuşacak olursam da bu şekilde bi düğün yapmak ya da düğüne giderken yaygara kopararak herkesi ya da bir kişiyi bile rahatsız etmekten imtina ederim. Zaman zaman konvoylara denk geliyorum caddelerde pek çoğunda korkuyorum acaba bişi mi oldu acele acele korna çalıp geçiyorlar sürü halinde sonra anlıyorum Türkiye’de yaşıyorum ya düğüne gidiyorlar. Ben kendi haklarıma, özgürlüğüme, medeniyet seviyeme önem verdiğim ve korumaya çalıştığım için başkalarınınkine önem veriyorum ve ona göre davranıyor ve tutum içinde bulunuyorum. Ve diğer insanlardan da kendim için bunu beklemek benim hakkım.
Bu sabah benim de başıma aynı şey gelse ben de pek tabi öfkelenecektim ama elden bir şey gelmemesi de ayrı bir tansiyon yaratabiliyor.