Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi düşüncelerime tercüman olmuşsun. Seni ayakta alkışlıyorum. Konuyu report ettim bu çocuğun üslubundan dolayı. Kendisini de engel listeme dahil ettim.

@Coşkun Çetin; hocam son zamanlar da, bazı üyeler diline gelenleri foruma yazarak at koşturuyor. Küfür edenler, argo kullananlar, hakaret edenler, bunların bir uyarıcı ceza almasını rica ediyoruz.
Yazacak çok şey var. Saat 9 konuyu açıyor ve son 15 dakikadır diyor. 08:45 de başlıyormuş düğün.
E güzel kardeşim hiç mi düğüne gitmedin hiç mi sülalende düğün yapan olmadı. Belli ki gelmişler kızı evinden alıp kuaföre getirecekler. Sabah namazı düğün mü olur. Gelini evden çıkarırken de şenlik yapmışlar olmasında mı ?
Nedir yani tip tip kelimeler aşşağılamak kimsin hayırdır necisin