KraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakinliğini Koruma kardeşim kim tutuyor seni. pis ucube !
Ankara'nın merkeziymiş de sabah 9 olmadan gelmişlerde. Büyük ihtimal gelini evden alıp kuaföre getiriyorlar ne oldu yani. Hemen ucube zor tutuyormuş kendini küçük enişte vay canına ya
Senin ne işin var o ucubelerin içinde şöyle yüksek rezidanslı yerlere alalım seni beyim.
Vallahi düşüncelerime tercüman olmuşsun. Seni ayakta alkışlıyorum. Konuyu report ettim bu çocuğun üslubundan dolayı. Kendisini de engel listeme dahil ettim.

@Coşkun Çetin; hocam son zamanlar da, bazı üyeler diline gelenleri foruma yazarak at koşturuyor. Küfür edenler, argo kullananlar, hakaret edenler, bunların bir uyarıcı ceza almasını rica ediyoruz.