Maddi durumun yoksa yapmayacaksın düğün oldu bitti. Gelenekleriniz veya maddi durumunuz neyse yaptığınız hareketler karşıdaki insanın özgürlük alanına girmemeli. Arkadaşın dediği kelime tabii ki de hoş değil ama bu konuyu sinirli bir haldeyken yazmış anlayışla karşılamamız lazımdı zaten arkadaşın siniri tepesinde niye üstüne gidiyorsunuz. Bu yorumları atan arkadaşlar kendi mahallesinde olunca aynı şekilde sakince ve gelenek bu diyip geçebilecekler mi acaba merak ediyorum