Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar böyle saygısızlık yapmasalar zaten ucube demem de, belli ki siz de o kesimdensiniz. Hiç uzatmayalım, iyi günler.
Hocam gençsiniz daha ben 33 yaşındayım eğer bu yaşlara geldiğiniz bu platformda olursak o zaman konuşuruz. İnsanları kesim kesim de ayırmanız doğru değil