Belli bir saat dilimi için izin alınması gerekiyor. Şikayetçi olursanız belki polisler müdahale edebilir ama düğün olduğu için pek bir şey yapacaklarını sanmıyorum. Maalesef insanlar sadece kendilerini düşünüyorlar. Kimseye saygısı olmayanlara sabahın köründe ve gecenin bir yarısında magandalık yapanlara bende sinir oluyorum ve maalesef elden bir şey gelmiyor. Hepsine ne polis yetişebilir nede sen ben bu insanlara bir şey anlatabiliriz.