Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelin size ses kaydı atayım. Şu anda da zılgıt çekiyorlar. Yarım saattir benim kaldığım sese maruz kalın, bakalım aynı sakinlikle olabilecek misiniz
Birçok kez böyle gürültülere maruz kaldım evet can sıkıcı ama insanların durumu olmaya bilir veya farkı bir şey olabilir hoşgörü ile davranmak lazım.