Geçmiş olsun geceye devam edecek muhtemelen. Polisi arayacaksın, biz bir şey yapamayız diyecek. 2.defa arayacaksın, öylesine gelip tur atıp gidecekler. Yinede arayıp şansını dene hocam. Büyükşehirlerdeki bu düğün ve asker kutlamaları yasaklanmalı.
Saat 9 bile değildi hocam bir de başladığında. Bir de Ankara'nın merkezi. Gerçekten sakinliğimi koruyamıyorum