Bilgilendirme amaçlı bir blog açmayı düşünüyorum, açmayı düşündüğüm blog ismi sadece 41. Sınıftan korumaya alınmış ve domainin net uzantısını kullanmakta. Ben 38. Sınıftan patent başvurusu yaptığım ve siteyi açtığım zaman yasal sorun teşkil edermi ?