Küçüklüğüm de babam soda almaya gönderdiği zaman sarıkızdan başka alma derdi, 3 yıl da otobüste çalıştım her seferim de başka şoförler ile gidip gelirdik onlar da sarıkız ilk tercihleri olurdu.