Voxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kıbrısta yaşıyorum kullanmıyorum
Kıbrısta yaşayıp kullanmamak büyük bir başarı bence
wosyeTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok değil hocam, haftada 4-5 gece birde özel günler, düğünlerde.
Nerdeyse haftanın her günü içiyormuşsunuz hocam
SEDATUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haftada 3-4 kez ödül veriyorum kendime
tabi tercihimiz bira (Kırmızı Tuborg )
ayhan abimizin dediği gibi

https://www.youtube.com/watch?v=ilvqjyIW9WM
Kırmızı tuborg vazgeçilmezimiz