Konu
R10 Üyeleri Alkol Kullanıyormu
30-07-2022, 01:33:04
#11
SEDATUZUN
haftada 3-4 kez ödül veriyorum kendime
tabi tercihimiz bira (Kırmızı Tuborg )
ayhan abimizin dediği gibi
https://www.youtube.com/watch?v=ilvqjyIW9WM