Genelde forum sisteminin eskide kaldığı söyleselerde bence topluluk işleri için forum hala en kullanışlı sistem. Blog ve diğer sistemlerde bir şeyler aramak sormak bana çok zor ve karmaışık geliyor. Forumun kendi düzenini çok seviyorum. Yeni yapılara hiç alışamadım.

Instagram, facebook vb. hiç kimse bir şey öğrenemez tamamen çöp kutusu gibi sistemler ve reklamdan başka bir şey yok. Mesleğimde karşılaştığım sorunları hep forumlardan bulduğum bilgilerle çözdüm. Instagram ve facebook kalıcı değil ayrıca forum da anonim de olabiliyorsun