Kaç yıldır ÖTV düşer muhabbeti....
Abi neden düşsün? Araç satışında bir azalma yokki düşsün. Zaten araç yok sıfırı olarak yani devletin ÖTV geliride düşüyor. ÖTV yi düşürmesi imkansız şu zamanda. İthalat ı arttırmaya yönelik saçma bi hamle olur. Ki sıfır araba yok o yüzden aşırı sa.ma bir haraket. Siz ekstra ötv artışı karşılaşmayın da düşmesi orda kalsın.
Yıllardır ÖTV düscek diyip milleti bekletiyolar adamın parası eriyip gidiyo. Almadığın her dk zarardasın. Bi an önce araç bakın bence almaya çalışın.