Beypazarı Saka Kızılay Avşar Kınık Sırrma arasında hergün en az 3 4 şişe içen birisi olarak yorumum en kötüsü kınık ve sırma , Beypazarı sert , yumuşak içim olarak Kızılay ve sakayı tercih ediyorum