İnsanlik raydan cikmis durumda
Millet psikopat olmus, bicakla silahla gezinen tipler var kimseye yan bakmaya satasmaya degmez.
Kendimi ezdirmeyeyim derken serseri bir kursunla hayatin kararmasin. Dovsen ne olacak? Allah korusun adamin ters bi yerine vurursun hastanelik olur veya ölür sonra yine hayatin kararir.
Nerden bakarsan bak iyi bir sonucu yok kavganin.
Cok onemli bir mevzu olmadigi surece En iyisi elden geldigince sakin olmak, alttan almak hatta ozur dilemek ortadaki hatayi kendi ustune almaktir. Boyle yapinca karsidaki manyakta olsa utanir mevzuyu uzatmaz. Efendi adamla kimse kavga etmez.