Kıstası niye verdiğini ikimizde biliyoruz. Boşa anlatma .
Cevabına gelince;
Şuanki sistemde mülküne giren veya girmeyi düşünen yok. Bak özgürce sitemin tam karşısında yer alarak fikrini hür bir şekilde savunabiliyorsun. En fazla sana cevap verebilirim. Savunduğun sistemde bunu yapmış olsan, yani savunduğun sitemin içinde bir birey olup farklı, sistem karşıtı bir düşünceyi seslendiriyor olsan, malın mülkün ve ailen ganimet sayılır. Hemde devlet tarafından. Şimdi, soru şu, şuan insan temelli sistem hakim, senin sistemin gibi sistem aleyhine konuştuğun için seni öldürmek malına ailene ganimet demek isteseydi hoşuna gidermiydi.
Zaten konu en başından beri bu , zararlı sistemlere hoş görü gösterilmeli mi ?
Güç elinizde olmayınca düşünmüyorsunuz , yoksa yok sayıp ganimet saydığınız dönemleri de biliyoruz. İnsan temelli sistem kısmı da ayrıca komik olmuş kusura bakma 😁 (Bu cicibicili çiçekli hikâyeleri başkalarına anlatın bence daha yeni kahvaltı yaptım karnım tok 😏. )
Biz 40 kişiyiz birbirimizi biliriz ,hikaye anlatmayalım hocam 😊