KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin din ile problemin olduğunu şimdi anladım. Yazımda sadece dinden bahsetmedim her ideolojinin kural ve kaideleri vardır yazdım sadece benim açımdan en geçerli olanı yazdım. Neyse sizinle tartışmayacağım sizin dininiz size benimki bana
Tam tersine bir tanrı temelli nizamın en üstünü olduğunu belirttiniz bende tanrı temelli sisteme cevap verdim. Sadece sizin diniiz değil tüm tanrı temelli sistemler aynı sitemdedir. Buna yönelik cevap verdim. Evet gücü elinize alıncaya kadar senin ki sana benim ki bana, gücü eline aldığında karın kızın malın ganimet. Şuan insan temelli sistemdesin ve güç bu sistemde ama kimse aileni ganimet görmek gibi bir ahlaksızlığı aklından bile geçirmiyor. Kıymetini bil.