Hocam 1.5 yıl önce ben de 1,85 90 kilo üstüydüm 17 yaşındaydım üstelik. Spora gitmedim ama kilo vermeyi kafaya çok sağlam koymuştum. Kilo vermememin tek sırrı ekmek yememek oldu. Tatlıyı da kestim bunun yanında, öyle ki istediğim fitliğe ulaşana kadar kaç kere imkan olduysa 1 gram ağzıma sürmedim. Ekmeği full kestim, tam buğdaylı ekmek tükettim o da az miktarda. 1 hafta bu sisteme alıştıktan sonra öteki türlü yiyemiyorsunuz zaten. Yaklaşık 3 ay sürdü, hala dün gibi hatırlarım eczaneye gidip tartıldığımda 81 kilo çıkmıştım, o gün de spora başladım 1 ay boyunca sporla fiziği toparladım (kas olarak değil tabii ama fit duruyordum) 78 kiloya kadar düştüm geçen yıl haziran ayında ki çok fit duruyordum. Bu arada herhangi bir sarkma vesaire olmadı, çünkü tatlı olmadığı sürece istediğim her şeyi yiyordum sadece ekmek yoktu o kadar. Temmuzda okul başladı zurna dürüm falan derken yine hantallaşıp 81 82 kiloya çıktım ama ne yaparsam yapayım eski kilolu halime ulaşamıyorum. Yani +90 kiloya zamanında nasıl çıkmışım bilmiyorum ama şu an istesem de çıkamıyorum. Ekmeği bırakın derim (tam buğdaylı tüketebilirsiniz daha sağlıklı). İşin uzmanından destek almanız en doğrusu olur ama benim süreç böyleydi.