yani x bankada asgari. Ödesem diğer bankalar bunu görür değil mi

anladım dediğinizi birde öyle yapalım 😊
Yarın soralım bi mevcut bankalara teşekkürler
Veriler ve finansal bilgilerin merkez bankasindan alinir hocam. A bankasindan aldim B bankasinda gorunur mu diye bir sart yok. Tepeden gorurler yani