yani x bankada asgari. Ödesem diğer bankalar bunu görür değil mi anladım dediğinizi birde öyle yapalım 😊
ytkeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunun cevabini kendin vermissin hocam. Kredi karti limiti size verilen BORC tur. Buna ilaveten bir de kredi cekip borclaninca sistemdeki borcun 2 Katlanmis oluyor ve puanini etkiliyor. Onun icin kart vermiyor. Limitlerini azalt bir de oyle dene. Ayrica kart borcunun tamamini kapatan musteriyi bankalar sevmez. Bir muddet asgari ode. Biraz faiz ode ki haaa desin bunu daha da borclandiralim kart verelim 😉 umarim anlatabildim
Yarın soralım bi mevcut bankalara teşekkürler
BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer bankalardaki "müşteri limitini" (kredi kartı limiti değil!) düşürüp tekrar başvurmanız işe yarayabilir. Kişilerin kredi limitinde yasal sınır bulunduğu ve bankaların bu sınırın üstüne çıkamadığı belirtiliyor.