Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Anlamadığım nokta şu aylık harcamaların ve ödemelerim düzenli asgariyi değil tamamını ödüyorum
Kredi çekiyorum ve düzenli ödüyorum saçmalık resmen 😊
Sorunun cevabini kendin vermissin hocam. Kredi karti limiti size verilen BORC tur. Buna ilaveten bir de kredi cekip borclaninca sistemdeki borcun 2 Katlanmis oluyor ve puanini etkiliyor. Onun icin kart vermiyor. Limitlerini azalt bir de oyle dene. Ayrica kart borcunun tamamini kapatan musteriyi bankalar sevmez. Bir muddet asgari ode. Biraz faiz ode ki haaa desin bunu daha da borclandiralim kart verelim 😉 umarim anlatabildim