Anlamadığım nokta şu aylık harcamaların ve ödemelerim düzenli asgariyi değil tamamını ödüyorum
Kredi çekiyorum ve düzenli ödüyorum saçmalık resmen 😊
takipvebegeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de durum aynı takipteyim