Tam net bilmemekle birlikte öngörüm düşeceği yönünde , Kılıçdaroğlu ÖTV ile konuşmasından hemen sonra Tayyip Erdoğan resmî gazetede karar yayınlattı ÖTV 3 kat artırımı ve sıfırlama yetkisi cumhurbaşkanına verildi ÖTV ülkeye çok ciddi bir para kazancı sağlıyor fakat seçimler yaklaşıyor olurda ÖTV yi düşürürse zenginler artık arabayı yatırım aracı olarak görmezler ki zaten görmemeleri gerekiyor ama bizim ülkemizde alan parasını korumak adına garaja attı arabasını sadece yatırım için araba alanlar var bu insanlar tekrar gayrimenkul ve toprağa para bağlayabilirler ama ne olacağı belli değiş işte bi bakmışız yarın ÖTV düşmüş bi konuşma yapılarak . Veya kredi kolaylığı şu an otomobil sektörü boğa sezonunda diyebilirim. Ama tamamen bir köpük geçen sene 80 100 bin TL arası almaya çalışılan araçlar 700 1 milyon arası oldu kazançlar 10 katı artmadı maalesef . Ama bizim ülkede seçimler yaklaşırken insanlara kıyaklar geçilir Twitter’da ÖTV zammı çok kez trend topic oldu düşüceğini düşünüyorum