ÖTV indirimi yapılacak, sözleşmelilere kadro verilecek vs. seçime yakın son kozlarını kullanacaklar. Tabi seçime etkisi olmaz ama gitmeden iyi iş yaptık gibi gözükelim diyebilirler. ÖTV indirimi olmadan önce üstüne ne kadar zam yapıp, ne kadar indirim yapacakları belli olmaz. Dolar kurunu yerinde tutamazlarsa zaten aynı duruma gelecek.
Bence ÖTV indirimi gelmeli bu şekilde yürümez. Ama gelecekse kısa süreli bir çözüm olmaması gerekiyor kalıcı bir çözüm olması gerekiyor ki herkes faydalansın. Arabası olanın kötü etkileneceğini düşünmüyorum şimdi arabanı satıyorsun yeni araba alana kadar piyasa artıyor veya yenisini alırken yine üstüne eklenen gerekiyor. Bence kalıcı çözüm bulunursa her şekilde iki tarafın yararına olur.