Kılıçdaroğlu açıklamasından sonra ÖTV arttırma azaltma yetkisi cumhurbaşkanlıgına verildi. Bu bence ötvlerde düzenleme olacak anlamına geliyor. Ben düşeceğine inanıyorum. Benim aracım 340bin₺ olmuş piyasası. Yemin ederim satacak olsam bu fiyatı söylemeye utanırım. Bir el atılması gerekiyordu sanırım oda oldu.