Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ekonomist değilim ancak fiyatının artacağının garantisini verebilirim
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ötv indirimi olacağını sanmıyorum ayrıca 1 ay içersinde %6 ile %12 arasında zam bekliyorum. 1.5 aydır fiyatlarda güncelleme olmadı ama dolar tekrar yükseldi. Alan alır almayan yaya kalır
nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gözlerimdeki ışıltıyı görerek karar verebiliriniz
Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,Ne zaman fiyatlar düşmüş şimdi düşşün...
ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada sert bir düşüş olacağın kanaatindeyim. (YT değildir.)
YuzarifD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konuşulan şu ki ÖTV indirimi Sonrası araç fiyatları eski haline geri dönecek ne zaman yaparlar bilmiyorum ama yapacaklar gibi duruyor
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam chp iktidar olursak diyor. Chp nin iktidar olma şansı yok yani boş vaat.
Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ötv indirimine imkansız gözüyle bakıyorum da beklentiye giren bayağı kişi de var.
Devletin çok ciddi bir gelir kalemi ötv gelirleri, mevcut durumda hele ki TOGG'dan önce böyle bir şeye ihtimal vermiyorum
OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birevimden araç alınır mı ? güvenilir mi
Evet ben aldım.

Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam seçim zamanında yapılabilir (erken seçim vs olursa) ama şöyle bir durum var zaten seçime kadar fiyatlar baya bi yükselir indirim yapılırsa bile bugünkü seviyelere anca gelir 4 ay önce dolar 14,70 ti şimdi 17,90 oldu büyük bir ekonomi reformu olmadıkça her şeyin fiyatı artar asgari ücret %40 tekrar zamlanırsa yeni yılda 7500 tl gibi bir asgari ücret olacak her şey yükselecek haliyle
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Anlaşılan herkesin kafası karışık, piyasa yine belirsizligini koruyacak.