Selam hocam sakın ola burada birinin aklına bakıpta ceviz dikmeye kalkma , iklim bilmezler toprak yapısı bilmezler rakım bilmezler sana fikir verirler dikersin 2 3 sene sonra kurur yanarsın.
Düzgünce git önce orman bölge müdürlüğüne toprak analizini yaptır sonra abi olurdu olmazdı şuydu buydu derken herşeyi öğren ona göre dikim yap
Ayrıca eğer 5 dönümden büyükse ve köydeyse ne harcarsan %65 devlet teşviki var doğrudan parayı hesabına hibe olarak gönderiyor.
Harici buradan bilgi beklersen hata yaparsın çünkü bir çok çeşidi var hem toprağın hem senin imkanlarının