kaçanın, korkanın anası ağlamaz.

Kavga hayvanların işi. Ben ancak birisi namusuna gerçekten zarar vercek bir hareket yaptığında korkuyorsa biri korkak derim. Yoksa biri yolda küfür etse duymazdan gelirim. korktuğum için değil akıllı olduğum için. Gençken tabi öyle değildi yaş belli bir seviyeye gelince doğru olannı bu olduğunu anladım..