aynı sorunu 2 kere yemek sepetinde yaşadım 2 aydır ücret iadesini yapmadılar
2 kere yazmama rağmen dönüş olmadı şikayet ve dava açmak için bir avukatla görüşeceğim
Bunu getirde yaşadım yemek sepetinde denk gelmedim ancak getirde hem müşteri hizmetlerini hemde bankayı arayınca çözülmüştü diye hatırlıyorum