nereyi yazsam bilemedim 5-6 k dan aşağı kira yok gibi bayraklı da oturmasın bence ama yamaç olarak hep telef olur yokuş in cık bornova belki bi tık diyecem yok abi yer söyleyemiyecem şuan çok canlı zamanlarına girdin izmirin üniv açılacak ev sahipleri patlattı kiraları
Tepecik de çıtır bi gecekondu oldu bu iş