iş yaptıracağınız insanların olgun ve belli bir yaşı geçmesine özen gösterin. veletlerden uzak durun.
18 yaşındayım, çok yanlış bir bakış açısı olarak görüyorum. Ben şahsen işimi yaparken iyi niyetle yapıyorum. Herkes böyle yapmıyor olabilir, bu da benim suçum değildir. Siz tercihiniz gereği yaşı genç olan insanlarla ticaret yapmıyor olabilirsiniz buna da saygı duyarım ama genelleme yapmak hiç doğru değil bence.