Arkadaşlar malumunuz üniversite tercih sürecinde Ek Puanlı yerleştirme denilen bir durum var bilmeyenler için bunu kısaca özetlemek gerekirse Meslek Lisesinde okuduğunuz bölüm ile alakalı bir üniversite bölümü okumak isterseniz ek puan alıyorsunuz örnek vermek gerekirse lisede elektrik elektronik bölümü okuduysanız üniversite'de de bu bölüm ile paralel bir bölüm düşünüyorsunuz ek puandan yararlanabiliyorsunuz. Ben bu haktan daha önce yararlanıp lisede okuduğum bölüm ile ilgili bir önlisans alanına kayıt oldum çeşitli sebeplerden öğrenimime devam edemeyip kaydımı sildirdim bu sene tekrar sınava girdim farklı bir ünide aynı bölümü okumayı düşünüyorum ama bu ek puan olayından yararlanabilir miyim onu bilemiyorum misal OBP bir kereliğe mahsus yerleşip kayıt silip tekrar yerleşmek istersen OBP'den yararlanamıyorsun bunda da öyle bir durum var mı bilgisi olan varsa çok müteşekkir olurum.